Tuesday, June 3, 2008

Changing to 'Study Mode'...

My favourite spot to unwind...

I'm not being myself lately...

Something been bothering me...

Nothing that I can't handle though...

But things are happening the way it should have always been...

I'm really glad for it. Everything happen for a reason...

Live life to the fullest...

All that I know, I still got a long and winding journey ahead...

Time to go home now... It's getting dark in here...

P/s Nothing much to say today except for... It's cold right now... Really really cold... Burrrrr...

7 comments:

Inah said...

sume gambar burung..u wanna be free ke wan? :)

bosan la skrg ni..x de keje sgt..layan c & c je :)

Honeylemon said...

cantiknyer org tue amik gmbar.... menda apa ker yg mngganggu fikiran tue.... xye fikir bnyk... exam da dekat....

wani ezryl * said...

peacefulnya tempat tu! izzit a lake? xD

~~ casper~~ said...

ni nape pulak ni sayang oi?
ada problem ke? meh cni citer kat adik ye bang.....huu huu....

*duk sakit kepala 2-3 hari ni...rs bengal2(ada ke word ni?) je....

akupunyahal said...

aku pun tgh dalam study mode.. tapi aku nyer mood is pepagi aku stury then petang aku jenjalan tenangkan fikiran whuu huu..

eedany said...

wan... eedany suka gambar itik gembo2 wan tu...romantiknya!

:)

p/s : my-ex namanya wan. bila taip wan lain jer perasaan. hihihi...

riken said...

inah:
free??? haha, mmg dah free pun...takper, abis exam jom kita main C&c...

honeylemon:
thanks honeylemon...huhu, yup, patut put aside yer...concentrate pada exam...thanks for your support...really appreciate it...

wani pure as gold:
nope... it is a river...huhu, very beautiful...suka sangat tempat tu...

su:
haha, as usual... I'm just a normal human being... can't escape from problems...sakit kepala yer... makan la ubat yer... takpun sapu minyak cap kapak...confirm lega skit...

malim:
huhu, exam dah dekat...dah kena settle study cecepat....

eedany:
same with me...berdua lebih baik kan...
huhu, yeker nama sama... takper, kebetulan ajer tu... yg penting...aper yg berlaku ader hikmahnyer...look on the bright side yer eedany...