Monday, August 18, 2008

Buller Again

IMGP9652
Young & Dangerous.

P/s Sore ass, back pain, running nose, skipped class (not good).

6 comments:

roziana said...

ada pun kotak komen..huhu x sehat eh eh..minumla sup panas+air asam jawa(ada ke kat sana?)..saket blakang? tampal koyok pls..

riken said...

haha, akhir nya masalah teknikal berjaya diselesaikan...that's why, comment box muncul balik...
dah ok skit dah, banyak sangat tergolek semalam, tapi best...rasa macam nak pegi lagi ajer...

roziana said...

wawiii...silalah main puas2..seksok balik mesia ni,nak salji2 bukak peti ais je ler..hahahahaha..mainlah utk kami2 skali kat sini..

riken said...

wokey2, tu la, kena main puas2 tapi kena beringat sama sebab mahal sangat kalau nak main benda nie. sewa board ngan skilift mmg mahal betul.

roziana said...

kalo mahal then x yahla main selalu..save duet buleh blanja kami nnti..huhuhu..

riken said...

roziana:
takper, lambat lagi pun kalau nak blanjer korang kan...