Tuesday, April 8, 2008

Ngidam

Huhu, actually sekarang nie memang tengah teringin nak makan Satay Kajang Haji Samuri... tapi sebab takder, belasah ajer la makan kat sini...

Extra hot... pedas sangat la pulak...

Cuba campur ketiga-tiga sos nie skali pastu makan...hehe, just let me know after you have tried it.

Apa-apa pun, nak kena cari nasi jugak...huhu, dah nak masuk 2 minggu dah tak jamah nasi...

5 comments:

Honeylemon said...

ngidam??? hehehe.... bunyi len mcm jer....ahaks...

Inah said...

erkks..sila masak nasi okk :P..beras kan murah je kat aussie ni..lalalalaala

budleee said...

eh halal ke nandos kat situ?

tapi ayah saya masa kat africa selatan selalu gak mkn nandos...

I LOVE NANDOS!!!1

eedany said...

masuk 2 minggu tak jamah nasi?
mesti lebihan dagang cepat turun oooo. Tambah2 exercise sikit...

Kat situ tak ada ke sate yg sesedap sate Kajang tu wan? Tak pe nanti balik msia boleh makan puas2.
;p

riken said...

honeylemon:
haha...tu la...

inah:
yerla...esok gak masak nasik yer...

budleee:
yup bud, nandos yg kat sini halal...mmg best kan tp takbleh selalu la..huhu, lari budget...

eedany:
haha, salah satu sbb tk mkn nasi sebab nk kuruskan badan la...
tu la, mmg takder satay yg best kt sini...sedih kan...