Friday, April 25, 2008

Uni or skolah...sama jer tu...


Inside the lecture hall...nyaris tertido...ngantuk sangat...

Haha, we meet again...

Nyaris-nyaris sambar scooter aritu...fortunately fate intervene...

Unique..yeah, it's a beemer bike... the owner of this bike is my classmate & he wanted to sell it to me...huhu, sorry dude...don't have the money (and I'm not into Sport Tourer)...

Yeah, this is the one for me... Super Sport category...haha, cepat-cepat la abis blaja pastu keje then baru la bleh sambar satu...sabar, sabar... the time will come...

Yup...i have to work today...haha, dah lama tak letak gambar pancake...this time around, i'm getting myself a Cheese & Potato Pancake with whipped butter and mixed salad...memang best...(it's been nearly 2 month since i last ate rice...huhu, biasalah... nak kuruskan badan)

Last but not least, a cup of cappuccino to complete my meal...cheers...

3 comments:

eedany said...

wah...cantiknya bike. Mesti ramai awek pandang2, jeling2...

pancake tu nampak sedaplah wan.
Esok cuti... saya nak buat pancake lagi lah.

hope this time my pancake lawa sikit than last week :)

Inah said...

pancake lagik?alamatnya esok2 muka encik wan jadi mcm pancake..hehehe..larikss

riken said...

eedany:
haha...bukan ajer awek tp pakcik2 pun ader yg jeling ngan tegur...huhu, glamour sekejap...

inah:
haha...nasib badan...tp sedap tau inah...